دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی ایران است
کد خبر: 3842600
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی ایران است

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای مقابله با فرقه‌های نوظهور در استان گفت: دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی ایران است.

دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی ایران است

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز 25 شهریور در همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، با بیان اینکه خرافه‌گرایی رویکرد جدید دشمن برای ضربه زدن به پیکره دینی و فرهنگی ایران اسلامی است، گفت: برگزاری کارگاه‌های علمی و تخصصی برای مقابله با فرقه‌های نوظهور در سمنان در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی این سرزمین است که  در این راستا امروزه با استفاده از ابزار جدید اطلاع‌رسانی می‌توان نسبت به تقویت ریشه‌های علمی برای مقابله با این فرقه‌ها اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه دانشمندان و صاحب‌نظران در این عرصه باید با بررسی فرقه‌های وارداتی و داخلی نوظهور در ایران راهکاری علمی و مناسب برای مقابله فرهنگی با آن‌ها ارائه دهند یاداور شد: دشمنان در حوزه فرهنگی نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های علمی و فرهنگی ویژه‌ای در استان سمنان وجود دارد که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان نسبت به فرهنگ‌سازی در قشر کودکان و نوجوانان اقدامی اساسی انجام داد که بر این اساس دشمنان همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی هستند که باید برای کودکان جهت تربیت نسل جدید در تراز انقلاب اسلامی تلاش مضاعف انجام شود.

انتهای پیام

captcha