ثبت نام ۴۰۰ سمنانی در سامانه سماح
کد خبر: 3843370
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

ثبت نام ۴۰۰ سمنانی در سامانه سماح

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون تعداد چهار هزار نفر از استان سمنان برای حضور در پیاده‌روی اربعین در سمانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: زائران حتماً باید گذرنامه داشته و در سامانه سماح نیز ثبت‌نام کنند.

ثبت نام 400 سمنانی در سامانه سماح

به گزارش ایکنا از سمنان، خلیل دلپاک، مدیرکل حج و زیارت استان، عصر روز گذشته، 28 شهریور در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه تاکنون تعداد چهار هزار نفر از استان سمنان برای حضور در پیاده‌روی اربعین در سمانه سماح ثبت‌نام کردند گفت: زائران حتماً باید گذرنامه داشته و در سامانه سماح نیز ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته قریب به 10 هزار نفر از استان سمنان در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی حضور داشتند و امسال با توجه به اینکه داشتن ویزا نیز ضروری نیست پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان برای حضور در پیاده‌روی اربعین بیشتر باشد.

دلپاک مجموع هزینه سفر را 22 هزار تومان دانست و افزود: 5 هزار تومان برای هزینه بیمه و مابقی نیز برای خدمات هلال‌احمر از زائران اربعین حسینی اخذ می‌شود و متقاضیان اربعین حسینی از استان سمنان می‌توانند از 2 مرز مهران و خسروی به زیارت نائل شوند.

به گفته وی؛ ثبت‌نام از متقاضیان برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی ادامه دارد که در این راستا متقاضیان برای ثبت‌نام در سامانه سماح می‌توانند به دفاتر خدمات زیارتی و خدمات پستی مراجعه کنند و یا از درگاه اینترنتی سامانه «سماح» ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

captcha