برگزاری اجلاسیه شهدا در سرخه
کد خبر: 3843373
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

برگزاری اجلاسیه شهدا در سرخه

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه سرخه از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری اجلاسیه شهدا در سرخه

به گزارش ایکنا از سمنان، عباسعلی کاظمی، فرمانده سپاه ناحیه سرخه، عصر روز گذشته، 28 شهریور با اشاره به اینکه 100 عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سرخه اجرا می‌شود اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه شهدا در روز سوم مهرماه، یادواره شهدای دانش‌آموز در گلزار شهدای این شهرستان و همایش زنان ایثارگر در روز چهارم مهرماه از مهمترین این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه ادامه داد: کاروان‌های فرهنگی دفاع مقدس در مدارس برپا می‌شود که بر این اساس راویان دوران دفاع مقدس در مدارس به روایتگری می‌پردازند و از ظرفیت این راویان در مساجد و مناطق روستایی این شهرستان نیز استفاده می‌شود.

به گفته وی؛ شاخص‌ترین عنوان برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزاری رژه نیروهای مسلح است که 2 گروهان از بسیجیان شهرستان سرخه در این رژه حماسی در روز سی و یکم شهریورماه در سمنان حضور می‌یابند.

کاظمی یادآور شد: در حاشیه برگزاری اجلاسیه شهدا که از سوم تا پنجم مهرماه در سرخه اجرا می‌شود؛ نمایشگاه دفاع مقدس با چندین غرفه در محورهای حجاب و عفاف، اقتصادی. مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha