مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3853911
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی فردا آغاز می‌شود

گروه مسابقات ــ مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی در بخش شفاهی فردا، 12 آبان‌ماه، آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس و نیز مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه در تهران برگزار می‌شود که در روز افتتاحیه این بخش، مراسم اختتامیه بخش کتبی مسابقات نیز برگزار می‌شود.

میزبانی این مرحله از مسابقات با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس است، ولی بنا به دلایلی مسابقات اساتید در این دانشگاه برگزار می‌شود و مسابقات بخش کارکنان و دانشجویان در مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

همچنین، بخش پذیرش دانشجویان، اساتید و کارکنان شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات نیز طی امروز از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد.

این مرحله از مسابقات با حضور تعداد بیش از ۵۰۰ نفر اعم از آقایان و بانوان برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن نیز صبح روز سه شنبه، ۱۴ آبان‌ماه، از ساعت ۸:۳۰ در محل سالن حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha