ایستادگی در برابر استکبار جهانی آرمان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3854636
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

ایستادگی در برابر استکبار جهانی آرمان انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی- امام جمعه گرمسار ایستادگی در برابر استکبار جهانی را آرمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای برای توطئه و دسیسه‌چینی‌های مختلف دشمن است.

ایستادگی در برابر استکبار جهانی آرمان انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مهر حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار امروز 13 آبان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با  بیان اینکه ملت ایران همواره در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌‌کند اهار کرد: ایستادگی در مقابل استکبار جهانی آرمان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور مردم شهیدپرور گرمسار در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویانی است که با توطئه و دسیسه‌چینی‌های مختلف درصدد تضعیف و براندازی این نظام هستند.

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به اینکه دانش آموزان در میدان جنگ فرهنگی و در مبارزه با شیطان بزرگ قرار دارند، متذکر شد: ۵۶ نفر از دانش‌آموزان ایران در روز ۱۳ آبان سال ۵۷ شهید و مجروح شدند که امروز مهم‌ترین رسالت نوجوانان و جوانان نسل جدید پیروی از مواضع مقام معظم رهبری و شهدای این روز است.

آرامی بابیان اینکه تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران از دیگر وقایع مهمی است که در این روز رخ‌داده است، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی به‌مثابه انقلاب دوم ملت ایران در مقابل جهان استکبار بود لذا باید اهمیت آن به نسل امروز تبیین شود.

انتهای پیام
captcha