مشی مبتنی بر اخلاق رهبری، موجب خنثی شدن فتنه شد
کد خبر: 3858841
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مشی مبتنی بر اخلاق رهبری، موجب خنثی شدن فتنه شد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این بود که با ایجاد تفرقه به کشور آسیب بزند، گفت: اما مشی مبتنی بر اخلاق رهبری و تصمیمات حکیمانه ایشان سبب شد که این فتنه نیز خاموش شود.

مشی مبتنی بر اخلاق رهبری، موجب خنثی شدن فتنه شد

به گزارش ایکنا ازسمنان، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس این شورا، امروز، 2 آذر در جمع راهپیمایان سمنانی با اشاره به اینکه مردم استان با حضور مؤمنانه و انقلابی خود به اشرار و مزدوران استکبار هشدار دادند، اظهار کرد:  از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دست خداوند همواره همراه ملت و نظام اسلامی بوده و از این رو دشمن با هیچکدام از این فتنه‌ها راه به جایی نبرده است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بارها در اتاق‌های فکر خود نشسته و برای فتنه‌انگیزی در کشور نقشه ریختند اما با لطف الهی هرچه بیشتر تلاش کردند کمتر نتیجه گرفتند که در این راستا استکبار در ابتدای انقلاب با تحمیل جنگی هشت ساله به‌دنبال ضربه زدن به این نظام بودند؛ اما ملت به میدان آمد و بساط فتنه را در هم پیچید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال این بود که با ایجاد تفرقه به کشور آسیب بزند، افزود: مشی مبتنی بر اخلاق رهبری و تصمیمات حکیمانه ایشان سبب شد که این فتنه نیز خاموش شود.

قندهاری با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در سال 97 در خصوص فتنه 98 هشدار داده بودند، متذکر شد: استکبار در این فتنه با همه عمال خود به میدان آمده بود زیرا آن‌ها به‌دنبال این بودند که در ایام نزدیک به انتخابات با ایجاد ناامنی در کشور، فتنه‌انگیزی کنند اما بعد از تصمیم سران سه قوه در خصوص افزایش قیمت بنزین، فرصت را غنیمت شمردند و در کشور فتنه به پا کردند.

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان اینکه روزانه 30 میلیون لیتر بنزین قاچاق و از کشور خارج می‌شود، گفت: برپایه آمارها برخی افراد دهک‌های بالا 27 برابر افراد کم‌درآمد بنزین مصرف می‌کنند از همین رو اصلاح قیمت بنزین یک امر ضروری بود؛ اگرچه در شیوه و زمان‌بندی اجرای آن می‌شد به گونه بهتری اقدام کرد.

انتهای پیام
captcha