برگزاری جشنواره «ساخت مترسک‌های استکبار» در شاهرود
کد خبر: 3876774
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

برگزاری جشنواره «ساخت مترسک‌های استکبار» در شاهرود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری جشنواره ساخت مترسک‌های اهریمنی استکبار و غارتگران قرن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهرود خبر داد.

برگزاری «نهمین جشنواره ساخت مترسکهای استکبار» در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، عباس اعتماد، مسئول بسیج هنرمندان شاهرود امروز، 16 بهمن‌ماه از برگزاری نهمین جشنواره ساخت مترسک‌های زشت اهریمنی استکبار و غارتگران قرن خبر داد و گفت: این جشنواره به‌همت بسیج هنرمندان شاهرود و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود، فرهنگی ـ هنری سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها به همه آثار که در راهپیمایی بامترسک‌ها حضور داشتند هدیه داده شد، متذکر شد: مسابقه ساخت ماکت مترسک به‌مناسبت دهه فجر با موضوع استکبار جهانی و عوامل فریب خورده برای نهمین بار به ابتکار بسیج هنرمندان در شاهرود برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل و داعش از محور‌های اصلی مسابقه است، متذکر شد: علاقه‌مندان باید آثار و تولیدات خود را روز ۲۲ بهمن پس از طی مسیر همراه با مردم در کنار جایگاه تحویل دهند و در این راستا سه اثر برگزیده از زشت‌ترین مترسک‌ها که منفورترین چهره را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند، تقدیر خواهند شد و به بقیه آثار برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود.

به گفته وی، پس از طی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن آثار در محلی نزدیک به جایگاه به نمایش گذاشته خواهند شد که اختتامیه این مسابقه نیز همزمان با آتش زدن مترسک‌های استکبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha