فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس با هنر اشاعه یابد
کد خبر: 3876958
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس با هنر اشاعه یابد

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، با بیان اینکه اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس با هنر اشاعه یابد گفت: راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است.

اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس با هنر اشاعه یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، شب گذشته 16 بهمن در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت درسپاه استان با اشاره به اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است متذکر شد: باید از ابزار هنر در اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده بهینه کنیم.

وی ادامه داد: امروز باید هنرمندان به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب بپردازند که در این راستا فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و در این راه می‌توان از ابزارهایی مختلف و زبان‌هایی گویا مانند هنر استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه هنر، رساترین و کاراترین ابزار انتقال پیام است، یاداور شد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از زبان هنر در واقع به واسطه همین گویایی در انتقال پیام است که امروز باید در زمینه انتقال مفاهیم انقلابی و دفاع مقدس نیز از آن بهره جست.

به گفته وی؛ انقلاب علی‌رغم تمام کارشکنی‌های دشمنان به سه دلیل تفکر امام خمینی (ره) و اسلام ناب محمدی،هدایتگری رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم و شهادت ماندگار شده است.

سلیمانی هنر را موجب افزایش و مانایی یک پیام برشمرد و یادآور شد: هنر مقاومت و دفاع مقدس ریشه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دارد لذا هنرمندان ما باید به این مناطق عملیاتی که خاستگاه حماسه‌سازی هستند عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام
captcha