شرکت 230 هزار نفر در اردوی راهیان نور
کد خبر: 3876963
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

شرکت 230 هزار نفر در اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه راهیان نور از شرکت بیش از ۲۳۰ هزار پسر و دختر از اقصی نقاط کشور در اردوهای راهیان نور خبر داد.

شرکت 230 هزار نفر در اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، یعقوب سلیمانی،فرمانده قرارگاه راهیان نور شب گذشته 16 بهمن در نشست رهاورد سرزمین نور و معبر مقاومت استان با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ هزار پسر و دختر از اقصی نقاط ایران اسلامی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند،گفت: حضور اقشار مردم در اردوهای راهیان نور افزایش یافت.

وی بابیان اینکه نسل جوان و نوجوان هدف اصلی اردوهای راهیان نور است، افزود: آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس در این اردوها پیگیری می‌شود که در این راستا با ابتکاری جدید، اردوی راهیان نور در مناطق دریایی شامل بوشهر و آبادان  برای دیدار دانش‌آموزان و جوانان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت و آبادانی مناطق نفت‌خیز به همت بسیجیان و نیروهای متخصص ایران اسلامی به راهیان نور افزوده‌شده و مورد استقبال نیز قرارگرفته یادآور شد: برای اعزام زائران غیر ایرانی به اردوهای راهیان نور نیز به عنوان دیگر ابتکار قرارگاه، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

سلیمانی متذکر شد: هماهنگی و بسترسازی اردوهای زائران خارجی راهیان نور با نگاه جبهه مقاومت برنامه‌ریزی شده که به زودی شاهد برگزاری اردوهایی از این دست هستیم.

انتهای پیام
captcha