حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکرشهید سلیمانی؛ رفراندومی آشکار بر حمایت از نظام اسلامی
کد خبر: 3877159
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکرشهید سلیمانی؛ رفراندومی آشکار بر حمایت از نظام اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی رفراندوم آشکاری مبنی بر حمایت نظام است،گفت: همین نشانه کافی است که علاقه جوانان را به سردار دل‌ها و اقتدار نظام نشان دهد.

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکرشهید سلیمانی؛ رفراندومی آشکار بر حمایت از نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد،امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز 18 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن که مواضع خود را درخطر می‌دید کوشید تا به هر طریق ممکن به اهداف شوم خود دست یابد، اظهار کرد: جنگ، تحریم، فتنه و انواع دسیسه را به کاربست تا اقتدار نظام را زیر سوال ببرد اما انقلاب ایران هیچ‌گاه از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه این مهم‌ترین دستاورد نظام این است که ذره‌ای از علاقه و اشتیاق نوجوانان و جوانان به انقلاب نه‌تنها کاسته نشد بلکه فزونی نیز یافته متذکر شد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی رفراندوم آشکاری مبنی بر حمایت نظام است.

مهدوی نژاد با بیان اینکه انتخابات طی این چهار دهه به‌خوبی و بدون کوچک‌ترین اشکالی برگزارشده یادآور شد: شورای نگهبان طبق مفاد قانونی به تائید و رد صلاحیت‌ها نظر داده و هیچ‌گاه برای آن‌ها حمایت از حزب یا جناح مطرح نیست و ملاک تنها پاسداری از امانت مردم خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه حضور استاندار و معاونان وی در نماز جمعه و میز خدمت پاسخی به تکریم مردم است، گفت: ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب است که خدمات ارتش آن زمان با همراهی مردم سبب شد تا بذر انقلاب شکوفا شده و امروز به ثمر برسد.

انتهای پیام
captcha