معامله قرن فرار رو به جلوی آمریکا از شکست‌ها در منطقه است
کد خبر: 3877160
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

معامله قرن فرار رو به جلوی آمریکا از شکست‌ها در منطقه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه معامله قرن فرار رو به جلوی آمریکا از شکست‌ها در منطقه است گفت: تنها راه حل مشکل فلسطین حضور و بازگشت تمام ملت فلسطین از مسلمان و مسیحی به کشور و سرزمین مادری خود و استقرار دولت متبوع خودشان است.

معامله قرن فرار رو به جلوی آمریکا از شکست‌ها در منطقه است

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز 18 بهمن در خطبه‌های نماز  شاهرود با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات یک رسالت بزرگ است، گفت: نباید گذاشت انتخابات به سمت دو قطبی شدن پیش برود،که در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار روز چهارشنبه با مردم بیان کردند که نگذارید فضاهایی این چنینی وارد انتخابات شود.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات توسط بیگانگان رصد می‌شود، افزود: حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تا امروز در واقع پیام اقتدار، عظمت و امنیت کشورمان را به گوش جهانیان رسانده است.

امینی ادامه داد: ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو را دو رویداد مهم برای مردم است که در این راستا حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی عظمت و اقتدار ملت ایران را بار دیگر به جهانیان گوشزد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فضاهای دو قطبی کاذب در حقیقت در نزدیکی انتخابات خواست دشمنان و خیانت به ملت بصیر ایران است، افزود: مردم باید هوشیار باشند و از این توطئه‌ها آگاهی کسب کنند.

امام جمعه شاهرود معامله قرن را فرار رو به جلوی آمریکا از شکست‌ها در منطقه دانست و متذکر شد: تنها راه حل مشکل فلسطین حضور و بازگشت تمام ملت فلسطین از مسلمان و مسیحی به کشور و سرزمین مادری خود و استقرار دولت متبوع خودشان است.

انتهای پیام
captcha