رونمایی از المان‌های شهدای دانشگاه سمنان
کد خبر: 3877445
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

رونمایی از المان‌های شهدای دانشگاه سمنان

همزمان با دهه فجر و چهل و یکمین بهار انقلاب و در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) روز تکریم مادران و همسران شهدا، در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسئولان از المان‌های شهدای کارمند و دانشجوی دانشگاه سمنان رونمایی شد.

رونمایی از المان‌های شهدای دانشگاه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، رونمایی از المان‌های 9 شهید دانشگاه سمنان عصر روز گذشته، 19 بهمن با حضور آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور خانواده شهدا و مسئولان در جوار پردیس شهدای دانشگاه انجام شد.

مسعود نصیری‌زرندی،رئیس دانشگاه سمنان در این مراسم  با اشاره به برکت وجود شهید گمنام دانشگاه، بر خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا در اعتلای کشورو نظام نقش بسیار مهمی داشتند که در این راستا وظیفه ما حفظ خون این شهدای گلگون کفن در عرصه‌های مختلف علمی ، فرهنگی است .

یادآوری می‌شود در این مراسم از المان شهید یدالله شهاب، شهید محمد امیر جان، شهید حسن میرحاج، شهید مخترع دانشگاه محمد پازوکی، شهید مفقودالاثر تقی فدایی اسلام، شهید محمد خابوری، شهید حاج محمود اخلاقی، شهید غلامرضا شهبازی و شهید علیرضا صدر ارحامی رونمایی شد. همچنین مزار شهید گمانام دانشگاه سمنان با حضور مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سمنان گلباران و عطر افشانی شد.

انتهای پیام
captcha