مادران شهدا درس‌آموز مکتب صبر و مقاومت هستند
کد خبر: 3877489
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

مادران شهدا درس‌آموز مکتب صبر و مقاومت هستند

رئیس بنیاد شهید دامغان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا با فدا کردن فرزند و همسران خود و استواری در راه پایداری نظام، معلمان درس استقامت و صبر هستند، گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این بانوان است.

مادران شهدا درس‌آموز مکتب صبر و مقاومت هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، سیدعلی میرعلی‌اکبری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان عصر روز گذشته، 19 بهمن‌ماه در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و در همایش تکریم از همسران و مادران شهدای دامغان در سالن اجتماعات الغدیر این شهر با اشاره به اینکه اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستاورد صبر، استقامت، ایمان، ایثار و تلاش بانوانی است که مردان این سرزمین را تا پای جان در راه انقلاب و اسلام حمایت کردند، گفت: مردم کشور تا ابد خود را مدیون شهیدانی می‌دانند که با گذشت از جان خود به بارور کردن نهال انقلاب کمک کردند.

وی گفت: امروز شهیدان در کنار ما نیستند تا ما بتوانیم پاسداشت خون ارزشمند آنان باشیم، پس وظیفه داریم تا مادران و همسران شهدا را مورد قدردانی قرار دهیم.

مسلم نصرتی، یکی از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی نیز با تأکید بر اینکه ایران با داشتن افرادی همچون شهید سلیمانی و شاطری و رشادت و صبر مادران و همسران شهدا، به قله اقتدار خواهد رسید، متذکر شد: شهادت همواره نصیب کسانی می‌شود که دنیا را محلی گذرا برای کسب معرفت اخروی می‌دانند و در راه رسیدن به کمال نیز تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی، مردی شجاع، باذکاوت، مدیر و با درایت بود که بدون شک تلاش‌های او ستودنی است، ابعاد شخصیتی شهدا باید گفته و نوشته شود تا مردم از مکتب شهادت که چراغ راه و راهنمای انسان است، استفاده کنند.

یادآور می‌شود، شهرستان دامغان دارای ۳۰۰ همسر و مادر شهید، ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده است و سه شهید به جبهه مقاومت در سوریه تقدیم کرده و در دوران دفاع مقدس ۱۶ هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha