شهید سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل شد
کد خبر: 3877778
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

شهید سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید سلیمانی را یک شاخص دانست و گفت: جوانان با رشادت‌ها و جان‌فشانی این شهید بیش از گذشته در دفاع از کشور، منطقه و مبارزه با دشمنان آشنا شدند که بر این اساس شهید سلیمانی با تربیت رهبری انقلاب به یک چهره جهانی تبدیل شد.

شهید سلیمانی باتربیت رهبری انقلاب به یک چهره جهانی تبدیل شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه‌ استان، رمضان‌ شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته، 20 بهمن در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید سپهبد سلیمانی در دانشگاه دامغان، با بیان اینکه این شهید گران‌قدر در دوران حیات و عمر خود و بعد از شهادت خود جوانان ما را با شهیدانی چون عزالدین، باکری و همت آشنا کرد، اظهار کرد: مردم‌داری و ولایتمداری دو ویژگی شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی یک شاخص بود که جوانان ما با رشادت‌ها جان‌فشانی این شهید بیش از گذشته در دفاع از کشور، منطقه و مبارزه با دشمنان آشنا کرد، افزود: شهید سلیمانی با تربیت رهبری انقلاب به چهره یک جهانی تبدیل شد.

مسئول روابط عمومی سپاه کل کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی منویات رهبری انقلاب را به‌خوبی اجرا می‌کرد و این عمل و رفتار او سبب محبوبیت و عزتمندی‌اش شد، متذکر شد: وی سرباز دلباخته رهبری انقلاب و ولایت و مردم ایران بود.

شریف با اشاره به اینکه خون این شهید، آمریکا را به خاک ذلت می‌کشاند و این از اخلاص، شجاعت و ولایت‌مداری ایشان سرچشمه می‌گیرد، گفت: دشمن با شهادت سلیمانی یک قمار بزرگ کرد.

وی با تأکید بر اینکه موج انفجاری که به عین‌الاسد رسید در حقیقت ترس و وحشت را در آمریکا ایجاد و پرستیژ آمریکا را شکست، متذکر شد: تا جایی که این کشور جرئت عرض‌اندام در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

شریف با بیان اینکه باقدرت و تسلط کامل از حریم و خاک کشورمان از بعد نظامی دفاع خواهیم کرد، یادآور شد: آمریکا فریب‌کار است و با تبلیغات چهره ایران را طور دیگر جلوه می‌دهد حال آنکه این کشور هرگز حقوق بشر را رعایت نکرده است.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: ما مسلمان هستیم و به خدا ایمان و باور داریم و می‌دانیم شهدایی چون سلیمانی بودند که به جمهوری اسلامی عزت و آمریکا و ایادی او را در محاصره قرار دارند اما بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دنبال جنگ و تصرف خاک دیگر کشورها نیستیم اما آمریکا و همراهان او به‌دنبال چه چیزی هستند که ایران را تهدید می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه، حضور ۲۵ میلیون نفری ملت ایران در آیین باشکوه تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی در هفت شهر کشور را نشان از اخلاص و پاکی این شهید بزرگوار برشمرد.

انتهای پیام
captcha