ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه در سمنان
کد خبر: 3882825
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه در سمنان

مدیرکل اوقاف سمنان از شست‌وشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان برای پیشگیری از بروز بیماری کرونا خبر داد و گفت: موارد بهداشتی توسط هیئت امنای بقاع به مردم گوشزد می‌شود.

ضدعفونی کردن بقاع متبرکه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل این اداره عصر روز گذشته، 12 اسفندماه در نشست پدافند غیرعامل اوقاف استان با بیان اینکه در راستای جلوگیری رعایت بهداشت محیطی، شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان در دستور کار هیئت‌امنا و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان قرار گرفته است، اظهار کرد: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از بهترین راه‌ها رعایت بهداشت محیطی است.

وی ادامه داد: علاوه بر شستشوی بقاع متبرکه استان، بیان نکات به زائران و مراجعان بقاع متبرکه درباره ویروس کرونا نیز در سطح استان صورت گرفته که در این راستا هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان به‌صورت مستمر و روزانه ضد عفونی محیط را انجام می‌دهند تا مخاطرات این حوزه کاهش یابد.

تدینی متذکر شد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته مشکلات فراوانی را با همدلی و صبر و رعایت نکات لازم پشت سر گذاشته‌اند و این بار هم با کمک هم کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha