نگاهی به مسائل سوریه و آمریکا در نشریه «آئینه بنگلا»
کد خبر: 3905956
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

نگاهی به مسائل سوریه و آمریکا در نشریه «آئینه بنگلا»

در سی‌وهفتمین شماره هفته‌نامه «آئینه بنگلا» که به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منتشر شده، به برخی مسائل سوریه و آمریکا پرداخته شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این هفته‌نامه برگرفته از بازتاب موضوعات علمی، فرهنگی و هنری در مطبوعات بنگلادش به همراه فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران در این کشور است.

مطالبی با عناوین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند در موزه جنگ استقلال، ایران با سر پا نگه داشتن اسد چه چیزی را به دست آورد؟، بنگلادش با توسعه نرم‌افزار در تیمور شرقی کار خواهد کرد و سفیر آمریکا الان چه باید بگوید؟ در این شماره از نشریه آمده است.

بخشی دیگر از این نشریه به موضوعات «عقاب زنده، سیف‌الاعظم درگذشت، شمیمه تبعه بنگلادش نیست، حق ندارد وارد بنگلادش شود، رابرت کلایو، داستان یک آدم شرور تاریخی و نویسنده‌ای فرانسوی بیوگرافی فریده پروین را می‌نویسد»، اشاره دارد.

موضوعاتی چون «مشارکت ای آر رحمان، کارگردان موسیقی هندی برنده اسکار در سینمای فاروقی، وزیر خارجه آمریکا به خاطر صادرات پی پی ای از بنگلادش تشکر کرد، ابراز تأسف مدیرکل اداره بهداشت درباره مدت زمان حضور کرونا و شعری در زمان کرونا» نیز در سی ‌و هفتمین شماره هفته‌نامه «آئینه بنگلا» آورده شده است.

انتهای پیام
captcha