«حمله به اچ-3» در جعبه جادویی پایان هفته
کد خبر: 3940139
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

«حمله به اچ-3» در جعبه جادویی پایان هفته

پنجشنبه و جمعه این هفته، فیلم‌های مختلفی نظیر «استرداد»، «حمله به اچ-3» و... روی آنتن می‌روند.

به گزارش ایکنا، «تپه آدم‌برفی»، «استرداد»، «حمله به اچ-3»، «دربست»، «جرم»، «میلیونر زاغه‌نشین»، «تعقیب سایه‌ها»، «وکیل اول»، «سفر داوود» و ... پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 آذر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی جدید «تپه آدم‌برفی» به کارگردانی «حسین عامری»، جمعه 21 آذر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره زندگی مسعود تحصیلکرده رشته سینما است. بعد از فارغ‌التحصیلی و به محض ورود به بازار کار اتفاق‌هایی در زندگی شخصی او رخ می‌دهد و مسیر زندگی اش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

آزیتا غفاری، جمشید جهانزاده، محمدصالح کرمی، محمد حدادپور، سمیه سیروس مقدم، سیمین موسوی، شبنم بهزادی، مصطفی لاهوتی نژاد، سیامک کاشف آذر، امیر رونقی، مسعود مدنی و محسن جلالی در فیلم تلویزیونی «تپه آدم برفی» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری»، پنج‌شنبه 20 آذر ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: فرامرز تکین سرهنگ مورد اطمینان رژیم پهلوی، مامور دولت ایران برای گرفتن غرامت جنگ جهانی دوم از شوروی می‌شود. تکین به همراه هیئت همراه غرامت را به صورت شمش‌های طلا از دولت شوروی دریافت می‌کند و ...

حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، بهنام تشکر، شیرین یزدان بخش و صالح میرزا آقایی در فیلم سینمایی «استرداد» ایفای نقش کرده‌اند.


شبکه نمایش

فیلم سینمایی «حمله به اچ 3» به کارگردانی «شهریار بحرانی»، پنج شنبه 20 آذر ماه ساعت 11 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ستاد نیروهای هوایی عراق که از ابتدای جنگ با برتری هوایی ایران روبرو شده و قریب الوقوع بودن شکستن حصار آبادان را پیشبینی می کند، جهت حفاظت از هواپیمای استراتژیک، میگ میراژ و توپولوف عراقی از گزند بمباران های هوایی و مصون ماندن آن ها تا موقع شروع حمله ایران، تصمیم می گیرد آن ها را به سه پایگاه بسیار دور افتاده در نزدیکی مرز اردن منتقل کند. در مقابل ستاد نیروهای هوایی ایران نیز طرح بمباران این سه پایگاه را که به نام پایگاه های اچ-3 موسومند مطرح می‌کند.

جعفر دهقان، محمد کاسبی و حسین یاری در فیلم سینمایی «حمله به اچ-3» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دربست» به کارگردانی «علی خامه پرست فرد» نیز پنج شنبه 20 آذر ماه ساعت 13 از این شبکه پخش می‌شود.

این فیلم درباره پارسا جوان 30 ساله‌ای است که بعد از مرگ پدرش و شرایط نامساعد روحی ناخواسته درگیر مسافرکشی می‌شود و در تقابل با افراد مختلف جامعه رفته‌رفته از انزوا خارج شده و به زندگی امیدوارانه‌تر نگاه می‌کند.

در این فیلم؛ رضا ناجی، شقایق فراهانی، امیرحسین صدیق، نرگس محمدی، بیژن بنفشه خواه، محسن افشانی، خاطره حاتمی، حسین سلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، احسان کرمی، امیر کربلایی زاده، سام درخشانی و صادق هاتفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«جرم» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» از فیلم‌های دیگری است که پنجشنبه 20 آذر ماه ساعت 21 پخش می‌شود.

این فیلم روایتگر سال‌های ۵۵ تا ۵۷ در تهران است و زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که نمی‌خواهد از اصول و عقیده‌ای که دارد برگردد. رضا سرچشمه به طور اتفاقی به زندان می‌افتد و بعد از اینکه از زندان خارج می‌شود درگیر حوادث انقلاب می‌شود.

پولاد کیمیایی، حامد بهداد، شبنم درویش، نیکی کریمی، بهاره رهنما، سیامک انصاری، زنده‌یاد جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، مسعود رایگان، اکبر معززی و کیانوش گرامی در فیلم سینمایی «جرم» هنرنمایی کرده اند.

«تعقیب سایه‌ها» به کارگردانی ‌علی شاه‌حاتمی، جمعه 21 آذر ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در پی وقوع انفجار خودرویی، گروه تحقیق پلیس شروع به کار کرده و با کمک یکی از مجروحین حادثه ،هویت و شماره خودروی عامل اصلی بمب گذاری شناسایی می شود. تیمور که سال گذشته در جریان توزیع موادمخدر دستگیر شده بود به ده سال زندان در دادگاه سنندج محکوم شده ولی به قید ضمانت آزاد و متواری می گردد. با مراجعه پلیس به شخص ضامن، سایر دوستان تیمور از جمله فردی به نام بهرام شناسایی می شوند. بمب گذاری توسط تیمور در خودروی دیگر و انفجار یکی از آن ها که باعث شهادت دو تن از مأموران خنثی سازی می شود پلیس را در یافتن عوامل بمب گذاری از جمله تیمور مصر می سازد. محل اصلی عاملین انفجار، شناسایی می شود.

جعفر دهقان، غلامرضا علی اکبری، سیدجواد هاشمی و رضا توکلی در فیلم سینمایی «تعقیب سایه ها» بازی کرده اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «وکیل اول» به کارگردانی «جمشید حیدری»، جمعه 21 آذر ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: احمدشاه به سفر اروپا می‌رود. سلطنت قاجار رو به پایان است و دو برادر از بزرگان قاجار به نام های مطیع الدوله و ارفع الملک می کوشند تا با اکثریت آرا به مجلس راه یابند. مراد (مباشر مطیع الدوله) آن دو را به جان یکدیگر می اندازد. مطیع الدوله به همکاری با سفارت انگلیس و ارفع الملک به همکاری با سفارت روس می پردازد و هر دو نیز در انتخابات شکست می‌خورند.

غلامحسین نقشینه، محمد مطیع، اسماعیل محرابی، سهیلا نجاری، اسماعیل داورفر و قدرت اله لطیفی در فیلم سینمایی «وکیل اول» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سفر داوود» به کارگردانی «ابراهیم نعمتیان»، پنج‌شنبه 20 آذر ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان زندگی یک پسر بچه به نام داوود است که با پدرش باقر و نامادریش که باردار است زندگی می کند. او یک روز با تفنگ بادی شلیک می‌کند که به زیر چشم یکی از بچه‌ها می‌خورد. داوود که ترسیده و از عکس‌العمل تند پدرش می‌ترسد از روستا فرار کرده و با ماشین به شهر می رود.

ابوالفضل قدیمی، حمید ابراهیمی، فهیمه مومنی و بهاره سعیدی در فیلم سینمایی «سفر داوود» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «جاده لغزنده است» به کارگردانی روح‌الله فخرو، جمعه 21 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: منصور که در پی کسب روزی حلال با ماشین وانت کار می کند، شب، هنگام برگشت به خانه با فردی تصادف می کند، از ماشین که پیاده می شود برای دیدن محل تصادف، با دوچرخه قراضه ای مواجه می شود، منصور و خانواده اش سعی در پیدا کردن فرد مصدوم می کنند. ولی اثری از فردی که تصادف کرده باشد، پیدا نمی کنند.

محمد کاسبی، مینا نوروزی، مهدی امینی خواه و مریم خدارحمی در این فیلم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha