استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان
کد خبر: 4007616
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در خصوص برنامه‌های ۱۳ آبان امسال و نحوه برگزاری آن گفت: اکثر برنامه‌ها با توجه به شیوع کرونا با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان  عصر روز گذشته 1 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: باید بر اساس شرایط و با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا برای بزرگداشت شایسته ایام‌الله  تلاش کنیم.

وی گفت: با توجه به شرایط روز باید توجه ویژه به تبلیغات محیطی، فضای مجازی و برگزاری و اجرای برنامه‌های متعدد و مختلف با جمعیت محدود منطبق با دستور‌العمل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

 قندهاری با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده از سوی نهادها و ارگانهای مختلف از جمله سازمان تبلیغات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، سپاه و بسیج و دیگر ارگانها و نهادها اظهار کرد: فضاسازی و تبلیغات گسترده شهری و روستایی به مناسبت 13 آبان ماه باید در سراسر استان انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تبیینی با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر استان به کمک و یاری اتحادیه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، بسیج در ویژه برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان امسال  متذکر شد: اجرای ویژه برنامه‌های متنوع 13 آبان در سطح مدارس در مدارسی که دانش‌آموزان حضور فیزیکی در مدارس دارند نیز از دیگر برنامه‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه در بقاع متبرکه استان  نیز اداره کل اوقاف برنامه‌های تبینی و آیینی را تدارک دیده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهند شد یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز برنامه‌های محله محوری را در دستور کار دارند.

به گفته وی؛  تولیدات رسانه‌ای نیز از صدا و سیمای مرکز سمنان به همت حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد آماده شده که امیدواریم این ویژه برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مورد برپایی راهپیمایی 13 آبان ماه امسال گفت: ما تابع دستور ستاد کرونای استان هستیم و اگر شرایط مهیا باشد بر اساس دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در استان عمل خواهیم کرد و در مناطق و شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت خوبی هستند، راهپیمایی برگزار خواهد شد، در غیراینصورت تجمع به صورت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز 13 آبان برگزار خواهد شد.

قندهاری اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha