آغاز رقابت‌های قرآنی کارکنان ناجا در فارس
کد خبر: 4012258
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

آغاز رقابت‌های قرآنی کارکنان ناجا در فارس

مرحله استانی بیست و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز آغاز شد.

مسابقات قرآن ناجا، مرحله استانی، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه مرحله استانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم فرماندهی انتظامی فارس امروز، 19 آبان‌ماه در سالن الغدیر این فرماندهی برگزار شد.

این مسابقه ویژه 3 گروه کارکنان پایور مرد، کارکنان پایور زن و سربازان وظیفه در 8 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح 2 و با شرکت 160 نفر برگزار می‌شود.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد و همچنین نفرات برتر این دروه از مسابقات، به مسابقات کشوری قرآن کریم ناجا که آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم گفت: دشمنان با تمام توان می‌خواهند بین ما و قرآن که پایه و اساس همه داشته‌هایمان است، فاصله بیندازند.

وی افزود: دشمنان ارزش قرآن کریم را می‌دانند و روی کلمه کلمه آن تحقیقات انجام می‌دهند ولی می‌خواهند ما مسلمانان به محتوای قرآن و دستورات آن توجه نداشته باشیم.

حبیبی تأکید کرد: ما مسلمانان که دوستدار قرآن هستیم و به آن عشق می‌ورزیم، باید با آگاهی کافی و عمل به دستورات قرآن کریم، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان فارس ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جلسات و مسابقات برای همه ما درس باشد تا بتوانیم فرزندان قرآنی تربیت کنیم و به زندگی خود رنگ قرآنی دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز زمانی اصل، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حافظان و قاریان قرآن کریم در نزد ما بسیار شایسته و قابل احترام هستند، بر افزایش ارتباط با قرآن کریم تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha