حقوق مادی پاسخگوی خدمات بسیج نیست
کد خبر: 4015285
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد؛

حقوق مادی پاسخگوی خدمات بسیج نیست

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: اگر بخواهیم با مادیات عمل بسیجیان را بسنجیم هیچ حقوق مادی نمی‌تواند پاسخگوی کار آنها را بدهد.

رسولی معاون هماهنگ کننده سپاه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد رسولی، معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و یادگار امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: در بحران‌هایی که اوایل انقلاب ایجاد شد، امام(ره) با درایت و فهم سیاسی دقیقی که داشت یک نیروی مردمی و مکتبی را پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه بسیج یک نیروی نظامی نیست اما میدان و اثر عمل نظامی دارد، تصریح کرد: بسیج نیرویی چندبعدی است که برای تمام زمان‌ها کارایی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: بسیج یک مجموعه زنده و پویاست که دائم در حال به‌روزرسانی است و خود را با شرایط جدید و اقتضائات زمان منطبق می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون بسیج به هیچ دولتی وابسته نبوده است، یادآور شد: دولت‌ها هر کجا نیاز به کمک و همراهی داشتند بسیج با تمام وجود در بلایای طبیعی سیل، زلزله، کرونا و… پای کار بوده است.

رسولی با بیان اینکه بر این اساس بسیج بدون توجه به اینکه دولت‌ها چه نگرش سیاسی دارند و چه جبهه‌گیری نسبت به بسیج دارند، همواره در عرصه‌های مختلف داشته و دارد، گفت: اصل نظام برای بسیج مهم است و هر کجا نظام نیاز داشته باشد با جان و دل از نظام دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیجیان هرگز به دنبال حقوق مادی نیستند و در قاموس بسیج مادیات نمی‌گنجد، اظهار کرد: اگر بخواهیم با مادیات عمل بسیجیان را بسنجیم هیچ حقوق مادی نمی‌تواند پاسخگوی کار آنها را بدهد.

انتهای پیام
captcha