پلدختر؛ میزبان همایش استانی شعر «مرد میدان»
کد خبر: 4024706
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

پلدختر؛ میزبان همایش استانی شعر «مرد میدان»

همایش استانی شعر «مرد میدان» بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

 همایش استانی شعر «مرد میدان»به گزارش ایکنا از لرستان، از سوی واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همایش استانی شعر «مرد میدان» با حضور شاعران برگزیده استانی در پلدختر برگزار می‌شود.

کیانوش کشوری، مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان در این زمینه، گفت: در این همایش ۱۳ شاعر از شهرستان‌های استان اشعار خود را با موضوع زندگی و ابعاد شخصیتی و نظامی، مجاهدت‌های خالصانه و نقش‌آفرینی‌های ماندگار سردار در راه حفظ و اعتلای اسلام و ایران اسلامی قرائت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را پاسداشت مجاهدات بی‌بدیل سردار سپهبد شهید سلیمانی و تبیین نقش تاریخ‌ساز آن شهید والامقام در تثبیت و تقویت جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: این همایش از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره ارشاد شهرستان پلدختر برگزار خواهد شد.

کشوری با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در همه شهرستان‌ها و حرکت در مسیر تمرکززدایی و دوری از تجمیع برنامه‌ها در مرکز استان، یادآور شد: در راستای توزیع برنامه‌های فرهنگی و هنری در سراسر استان این واحد در سال‌ جاری پنج برنامه ادبی را در شهرستان‌های الیگودرز، بروجرد، سلسله، دلفان و پلدختر برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

یادآور می‌شود، همایش «مرد میدان» با حضور مسئولان، شاعران برگزیده استان و علاقه‌مندان به شعر و ادب در تاریخ ۱۳ دی‌ماه در محل سالن سینما فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha