فعالیت ۳۵۷ دفتر انجمن اسلامی دانش‌آموزی در قزوین
کد خبر: 4032173
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

فعالیت ۳۵۷ دفتر انجمن اسلامی دانش‌آموزی در قزوین

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم‌اکنون در ۳۵۷ مدرسه این استان مستقر بوده و دارای شبکه دانش‌آموزی ۳۷۰۰ نفری است که نشان‌دهنده جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس است.

حجت الاسلام محمودی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی محمودی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین، امروز نهم بهمن در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی یکی از نهادهای با سابقه تشکیلاتی در کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: این اتحادیه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از جریان‌های تأثیرگذاری اجتماعی در کشور بوده و فعالیت‌های زیادی را در عرصه‌های اجتماعی انجام داده است.

این مسئول گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی این اتحادیه همواره نقش تشکیلاتی، اسلامی و ایرانی خود را انجام داده و دانش‌آموزان زیادی را جذب، تربیت و هدایت کرده است.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز هم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و تمامی برنامه‌های این اتحادیه متمرکز بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس این اتحادیه در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ای را تحت عنوان «جشنواره مدرسه انقلاب» تدارک دیده تا در آن دانش آموزان در غرفه‌هایی به روایتگری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار ایران قوی بپردازند.

این مسئول گفت: روایتگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان ایران قوی و مکتب سردار قاسم سلیمانی ازجمله مهم‌ترین محورهای این روایتگری‌ها خواهد بود که تمامی آن‌ها توسط دانش‌آموزان به اجرا در خواهد آمد.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم‌اکنون در ۳۵۷ مدرسه این استان مستقر بوده و دارای شبکه دانش‌آموزی ۳۷۰۰ نفری است که نشان‌دهنده جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و حمایت‌های آن‌ها بتوانیم به بهترین شکل ممکن این برنامه را اجرایی کنیم و بدین‌وسیله گام مثبتی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام
captcha