برگزاری دومین رویداد استارتاپ قرآنی در اردبیل
کد خبر: 4034754
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

برگزاری دومین رویداد استارتاپ قرآنی در اردبیل

دبیر اجرایی رویداد استارتاپ مذهبی قرآنی در اردبیل، گفت: تلاش برای برگزاری دومین دوره رویداد استارتاپ قرآنی در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد تا بتوانیم با برگزاری برنامه‌های خاص و رویدادهای مهم خدمت بزرگی را به جامعه مذهبی و قرآنی انجام بدهیم.

 رویداد استارتاپ قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد رنجبر، دبیر اجرایی رویداد استارتاپ مذهبی قرآنی در اردبیل، ۱۸ بهمن‌ماه، در اختتامیه نخستین رویداد استارتاپی قرآنی در اردبیل، اظهار کرد: این رویداد با رویکرد دینی، مذهبی و قرآنی برگزار شد که ۷۰ نفر در آن شرکت کردند.

رنجبر اضافه کرد: در این رویداد 20 طرح از طرف شرکت‌کنندگان ارائه شد که از طرح‌های برتر بودند و با کمک داوران توانستیم ۵ طرح را به عنوان طرح برتر انتخاب کنیم.

دبیر اجرایی رویداد استارتاپی مذهبی قرآنی در اردبیل، افزود: به دنبال برگزاری دومین دوره این رویداد خواهیم بود که بتوانیم با برگزاری برنامه‌های خاص و رویدادهای مهم و موثر خدمت بزرگی را به جامعه مذهبی و قرآنی انجام بدهیم.

سجاد انوشیروانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه استقبال از ایده‌های جوانان راهگشای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حوزه‌های دیگر به ویژه حوزه اشتغال‌زایی خواهد بود، گفت: دغدغه ما توسعه و تعالی و پیشرفت جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها و درخشش جوانان این مرز و بوم در میادین علمی، فرهنگی و ورزشی بوده و این اسلام نشات گرفته از قرآن و مکتب قرآنی است.

وی، با اشاره به اینکه 9 رویداد در طول سال 1400 با عناوین مختلف در اردبیل برگزار شده است، افزود: برگزاری این نوع رویدادهای استارتاپی می‌تواند باعث رشد و توسعه جامعه به ویژه حوزه جوانان باشد و این رویدادها برای ایجاد انگیزه در جوانان در راستای ورود به عرصه‌های مختلف از جمله کسب و کار و اشتغال‌زایی ادامه خواهد داشت.

انوشیروانی، با اشاره به اینکه در حوزه جوانان بایستی اهداف و راهبردها مشخص داشته باشد تا بتوانیم به هدف اصلی خود در حوزه جوانان که بخش اعظم آن هویت‌بخشی است، برسیم تصریح کرد: ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل در برگزاری رویدادهای فرهنگی اجتماعی بالاست و این جوانان و سازمان‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلف کارهای بزرگی را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha