خدمت‌گزاری به مردم وجه تمایز نیروی انتظامی از سایر نیروهای مسلح است
کد خبر: 4053111
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

خدمت‌گزاری به مردم وجه تمایز نیروی انتظامی از سایر نیروهای مسلح است

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه انتظامی در دو حوزه تامین امنیت و آرامش مردم به عنوان ستون اصلی و تاثیرگذار جامعه خدمت‌رسانی می‌کند و خدمت‌گزاری به مردم وجه تمایز مجموعه انتظامی از سایر نیروهای مسلح است.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ۷ اردیبهشت سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار اظهار کرد: نیروی انتظامی به لطف پروردگار متعال و با هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا توفیقاتی بزرگی را کسب کرده است.

سردار حسین اشتری افزود: مجموعه انتظامی در دو حوزه تامین امنیت و آرامش مردم به عنوان ستون اصلی و تاثیرگذار جامعه خدمت‌رسانی می‌کند و خدمت‌گزاری به مردم وجه تمایز مجموعه انتظامی از سایر نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا سرلوحه مجموعه انتظامی برای خدمت به مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران مومن و ولایی برای انجام بهینه ماموریت‌ها یکی از موضوعات مهمی است که که براساس تنوع در ماموریت‌های پلیس انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: گزینش، عضویابی و جذب نیروهای مخلص در مجموعه انتظامی با تحول بسیار خوبی روبه‌رو شده و در راستای اجرای برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی کارهای اساسی صورت گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی هم در این دیدار خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی ایران در بین مسئولان و مردم از جایگاه مناسبی برخوردار است و خداوند را به خاطر وجود چنین فرماندهان ولایی و انقلابی و متواضع سپاسگزاریم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی تصریح کرد: تاکنون در مراجعات مردمی شاهد گله‌مندی خاصی از مجموعه انتظامی نبوده‌ام و این نشانه عملکرد خوب پلیس در سطح استان و کشور بوده و امروز  پلیس ملجأ و پناهگاه مردم است و این یک موهبت الهی هست.

انتهای پیام
captcha