برگزاری دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان در قزوین
کد خبر: 4060762
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

برگزاری دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان در قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان با عنوان «صراط» ویژه مربیان مجموعه های دانش آموزی، هیئت‌های فرهنگیان جوان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

محمدحسین باغبانها مدیر کانونهای مساجد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان با عنوان «صراط» با همکاری ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این دوره آموزشی ویژه مربیان مجموعه‌های دانش‌آموزی، هیئت‌های فرهنگیان جوان و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در روزهای 14 و 15 خرداد، در اردوگاه شهید بابایی (یانس آباد) قزوین برگزار می‌شود که مجموعه‌های مذکور می‌توانند مربیان خود را با تماس با شماره 09190454504 و یا ارسال پیامک حاوی مشخصات، برای شرکت در این دوره معرفی کنند.

باغبانها تصریح کرد: این ثبت نام به صورت ابتدایی بوده و در واقع افراد بعد از انجام مصاحبه برای شرکت در این دوره تائید می‌شوند.

وی یادآور شد: با برگزرای دوره‌های آموزشی این چنینی و توانمندسازی و تربیت مربیان، بتوانیم گامی هرچند کوچک در تربیت نسل انقلابی و مسجدی برداریم.

انتهای پیام
captcha