تحقق شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود
کد خبر: 4061361
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

تحقق شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تحقق شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود، به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در هر نقطه کشور، امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنیم.

سردار اشتری

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  صبح امروز (۱۱ خردادماه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به مسیر سختی که انقلاب اسلامی طی کرده است، اظهار کرد: بدون لطف و عنایت خداوند، رسیدن به این نقطه امکان نداشت و پیروزی جوانان ما در برهه‌های مختلف به‌ دلیل خداباوری و عنایت امام حسین (ع) بود. امروز نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم ایستاده و جان خود را برای حفظ ارزش‌ها در طبق اخلاص گذاشته است و یک قدم از مسیر دور نخواهند شد.

وی به شعار نام‌گذاری شده امسال توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: تحقق شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود، به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در هر نقطه کشور، امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنیم؛ چراکه معتقدیم در سایه امنیت، رشد و پیشرفت محقق می‌شود که از ستون‌های اصلی آن نیز نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سراسر کشور برای ارتقای امنیت، نیروها مشغول انجام وظیفه هستند، گفت: تعداد شهدای نیروی انتظامی در سال جدید موید این تلاش است و همه باید سعی کنیم این وضعیت را ارتقا دهیم تا مردم با امنیت زندگی کنند.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری به تهدیدات امنیت کشور اشاره کرد و افزود: ما تهدید سخت و نرم می‌شویم که تهدید سخت با هوشیاری خنثی شده و با آن مقابله می‌شود ولی باید مراقب تهدیدات امنیتی، فرهنگی و اقتصادی بوده و هوشیار باشیم. نباید فاصله‌ای بین ما و مردم ایجاد شود؛ چرا که پلیس در کنار مردم است و توطئه‌گران باید بدانند که در زمان مقرر به حساب‌شان رسیدگی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه‌ داد: امروز نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم ایستاده و جان خود را برای حفظ ارزش‌ها در طبق اخلاص گذاشته و یک قدم از مسیر دور نخواهند شد.

این مسئول در ادامه به آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: انتخاب فرماندهان روند خاصی دارد. در استان زنجان نیز فرمانده قبلی عملکرد مطلوبی داشته و تلاش وی ارزنده است؛ چرا که در این مدت شاهد پیشرفت در شاخص‌های مختلف بودیم. فرمانده جدید نیز شایستگی حضور در این سمت دارد و آشنا به ماموریت انتظامی است.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری خاطرنشان کرد: البته جرایم در حال پیچیده‌تر شدن است که باید تلاش کنیم منطبق با آن گام برداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم سردار محمد طراقیه به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان زنجان منصوب و جایگزین سردار رحیم جهانبخش شد.

انتهای پیام
captcha