بخش اعظم توفیق خدمتگزاری به زائران اربعین نصیب پلیس شده است
کد خبر: 4084808
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

بخش اعظم توفیق خدمتگزاری به زائران اربعین نصیب پلیس شده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) توفیق و افتخار بزرگی است که بخش اعظمی از آن نصیب پلیس شده است.

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، امروز یکشنبه ۲۰ شهریور در قرارگاه اربعین مرزبانی استان کرمانشاه، اظهار کرد: خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) توفیق و افتخار بزرگی است که بخش اعظمی از آن نصیب پلیس شده است.

وی افزود: در حال حاضر مقداری ازدحام جمعیت وجود دارد و هنوز زائرانی در حال عزیمت به کربلای معلی هستند و از سویی موج بازگشت زائران مشرف شده به عتبات عالیات آغاز شده است.

اشتری با تآکید بر مهم بودن سلامت زائران، یادآور شد: طی چند روز آینده موج بازگشت زائران به اوج خواهد رسید که لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود و شرایطی فراهم شود تا زوار به سلامت بتوانند به کشور بازگردند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی مدیریت بازگشت زائران را موضوع مهمی دانست که باید به آن توجه کنیم تا با مشکل مواجه نشویم و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی و امنیتی مشکلی از نظر تأمین امنیت زائران نداشتیم و تلاش می‌کنیم این مطلوب و پایدار را تا پایان مأموریت اربعین تداوم ببخشیم.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه انتظامی و مرزبانی استان و حضور میدانی سردار جاویدان و سردار سپهری، اظهار کرد: پایانه خسروی از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است و در صورت تقویت می‌تواند پذیرای زائران بیشتری در سال‌های آتی باشد.

انتهای پیام
captcha