برپایی نمایشگاه نقاشی «شهید سلیمانی» در سمنان
کد خبر: 4112533
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

برپایی نمایشگاه نقاشی «شهید سلیمانی» در سمنان

نمایشگاه نقاشی از تصاویر شهید سلیمانی همزمان با سومین سالگرد شهادت این شهید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا شد.

برپایی نمایشگاه نقاشی «شهید سلیمانی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نمایشگاه نقاشی از تصاویر شهید سلیمانی همزمان با سومین سالگرد شهادت این شهید با حضور حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان روز گذشته، 15 دی، در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با 22 دی در نگارخانه بزرگ مجتمع فرهنگی هنری کومش دائر شده  128 اثر از آثار استاد هنرمند حسین نظارت از نقاشان ارزشی و انقلابی سمنان به نمایش درآمده است.

همچنین آثار ارائه شده در این نمایشگاه با تکنیک پاستل گچی است که در آنها تصویر سردار سلیمانی و برخی از سرداران اسلام ارائه شده است.

در کنار تصاویر شهدای گرانقدر آثار دیگر این هنرمند از منظره و گل با تکنیک پاستل و رنگ و روغن نیز نمایش داده شده است.

یادآور می‌شود حسین نظارت دانش‌آموخته کارشناسی ارشد نقاشی است که با تولید و عرضه صدها اثر نقاشی به تدریس نقاشی نیز به علاقمندان مشغول است.

وی بازنشسته بنیاد شهید استان سمنان است و تاکنون دهها نمایشگاه نقاشی در سطح ملی و استانی برپا کرده است.

علاقمندان به هنر نقاشی می‌توانند صبحها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 ازاین نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha