برگزاری کارگاه تجوید قرآن به روش بشری در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4130675
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

برگزاری کارگاه تجوید قرآن به روش بشری در نمایشگاه قرآن

بخش آموزه‌های نوین (طرح ملی بشری) در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ایجاد و طی آن شاهد برپایی کارگاه آموزشی خواهیم بود.

برگزاری کارگاه عملی آموزش تجوید قرآن به روش بشری در نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیر بخش آموزش طرح نوین قرآنی (بشری) از ایجاد محیطی برای اجرای این روش آموزش در غالب کارگاه عملی در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبرداد.

وی افزود: مکان این کارگاه عملی در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره)، در بخش بشری واقع شده است و در پایان دوره آموزشی به قران آموزان گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

کرمانی‌نژاد تصریح کرد: این کارگاه از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۴ فروردین آغاز به کار می‌کند و زمان برگزاری کلاس‌ها در بازه زمانی ۲۰ الی ۲۰:۴۵ و ۲۲ الی ۲۲:۴۵ خواهد بود. قرآن آموزان برای ثبت نام جهت حضور در این کارگاه به یکی از شماره‌های ۰۹۱۲۲۰۹۸۶۴۳ یا ۰۹۱۹۱۱۳۱۲۳۶ پیام داده و یا به درگاه مجازی به آدرس www.qia.ir/boshraa مراجعه کنند.

یادآور می‌شود سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از فردا 12 فروردین‌ با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha