سرود «ستاره‌های روی زمین» منتشر شد + فیلم
کد خبر: 4131423
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

سرود «ستاره‌های روی زمین» منتشر شد + فیلم

اعضای نوجوان گروه سرود «احسان» در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اثر جدید خود به نام «ستاره‌های روی زمین» را اجرا کردند.

رونمایی از «ستاره‌های روی زمین» از سوی گروه سرود احسان

به گزارش ایکنا، اثر «ستاره‌های روی زمین» در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد. این بخش در سومین شب فعالیت خود میزبان گروه سرود دختران «احسان» به سرپرستی یوسف بهشتی بود.

ستاره‌های روی زمین، اثری است که با موضوع محافل خانگی قرآن، تهیه و تولید شده است و در مراسم رونمایی به صورت زنده از سوی اعضای این گروه اجرا شد.

در بخش دیگری از این مراسم کودکان حاضر در سالن به اعضای گروه سرود احسان پیوستند تا به اجرای سرودهای درخواستی حضار بپردازند. همراهی والدین با کودکانی که به همخوانی سرودهای درخواستی پرداختند جلوه خاصی به این مراسم بخشیده بود.

اجرای سرود «روزه اولی‌ها»، برگزاری مسابقه و اهدای قطعه فرش متبرک حرم حضرت عباس(ع) به دهه‌نودی‌های حاضر در سالن بخش دیگری از برنامه‌ای این مراسم بود.

یادآور می‌شود گروه سرود احسان هر شب تا پایان نمایشگاه از ساعت ۲۰:۳۰ در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته و اجرای زنده خواهند داشت.

سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا خواهد بود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است.

انتهای پیام
captcha