استعدادیابی قرائت قرآن کریم در غرفه مسجد کرامت نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4131495
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

استعدادیابی قرائت قرآن کریم در غرفه مسجد کرامت نمایشگاه قرآن

غرفه مسجد کرامت با هدف فرهنگ‌سازی کرسی‌های تلاوت قرآن مساجد، در نمایشگاه قرآن برپا شده است و طرح استعدادیابی قرائت قرآن کریم در آن برگزار می‌شود.

استعدادیابی قرائت قرآن کریم در غرفه مسجد کرامت نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مؤسسه جامعه قاریان قرآن مشهد با راه‌اندازی غرفه «مسجد کرامت» در نمایشگاه قرآن به دنبال الگوسازی و احیای کرسی‌های تلاوت قرآن و محافل قرآنی در مساجد است.

در این غرفه هر شب از ساعت 22 تا 23 یکی از قاریان مطرح قرآن کریم کشورمان به تلاوت قرآن می‌پردازند که امروز سه‌شنبه 15 فروردین ماه عباس امام جمعه، قرائت قرآن در این غرفه را انجام خواهد داد.

از دیگر برنامه‌های این غرفه اجرای طرح استعدادیابی قرائت قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام جعفر‌پور است که ساعت 21 در بخش دیگری از این غرفه انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره و سنجش استعداد و توان خود در قرائت قرآن می‌توانند به این غرفه که در شبستان اصلی مصلی تهران روبه‌روی ستون 113 قرار دارد، مراجعه کنند.

تفسیر آیات موضوعی قرآن کریم مرتبط با غدیر خم از دیگر برنامه‌های غرفه مسجد کرامت است که ساعت 20 هر شب در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

همچنین مسابقه‌ای با محور احیای کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد هر شب برگزار می‌شود که به برندگان آن جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، محفل تلاوت قرآن برای اولین بار توسط مقام معظم رهبری در مسجد کرامت مشهد راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha