فعالیت «مرکز نوآوری دینا» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4131578
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فعالیت «مرکز نوآوری دینا» در نمایشگاه قرآن

غرفه مرکز نوآوری دینا با هدف ارائه خدمات طراحی سایت ویژه مؤسسات قرآنی، فرهنگی و آموزشی در بخش دانش‌بنیان و بخش مؤسسات سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارد.

مرکز نوآوری دینا

به گزارش ایکنا، مرکز نوآوری قرآنی «دینا» با حضور در بخش دانش‌بنیان و بخش مؤسسات سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خدماتی چون طراحی سایت را ویژه مؤسسات قرآنی، فرهنگی و آموزشی را ارائه می‌دهد.

گرافیک جذاب، حالت وب‌.اپ و اپلیکیشن، آموزش مجازی، آموزش آنلاین، صدور گواهینامه، پنل کاربری، اخبار، تصاویر و فیلم، قرآن‌‌آنلاین و سایر امکانات از جمله امکانات سایت‌های طراحی شده توسط این مرکز است که با قیمتی مناسب به مؤسسات قرآنی ارائه می‌شود.

از دیگر خدمات این مرکز به مؤسسات قرآنی علاقه‌مند، آموزش رایگان تولید محتوای قرآنی، تولید تصویرنگاری و نماهنگ به صورت تخصصی است. مؤسسات متقاضی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09032333114 تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی مرتبط باشند یا به تارنمای مرکز نوآوری دینا به نشانی https://dinamedia.ir/in مراجعه کنند.

مراسم تجلیل از سه نوآور قرآنی، شامگاه امشب، 16 فروردین‌ماه در شب میلاد امام حسن(ع) از سوی گروه نوآوری قرآنی دینا در بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha