«آخرین لحظه» و «فخر وطن» آخرین اجرای خود را روی صحنه خواهند برد
کد خبر: 4131735
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
در پنجمین شب نمایشگاه بین المللی قرآن؛

«آخرین لحظه» و «فخر وطن» آخرین اجرای خود را روی صحنه خواهند برد

نمایش‌های «آخرین لحظه» و «فخر وطن» به کارگردانی سعید بکائی و ماندانا عبقری با دوازده اجرا، امشب 16 فروردین به کار خود پایان خواهند داد.

سعید صادقی، مسئول نمایش و سرود هنرهای دینی سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن درباره برنامه هنری این رویداد قرآنی گفت:  امشب 16 فروردین شاهد آخرین اجرای نمایش‌های «آخرین لحظه» و «فخر وطن» خواهیم بود. نمایش اول را سعید بکائی کارگردان و نویسندگی کرده است.

وی افزود: این نمایش با دوازده اجرا به کار خود پایان می دهد. «آخرین لحظه» همانند شب‌های قبل دو اجرا در ساعت‌های 20 و 21:30 خواهد داشت. در این نمایش بکائی علاوه بر کارگردانی خود یک از دو نقش نمایش را بازی خواهد کرد. داستان «آخرین لحظه» درباره اولین حمله داعش به سوریه است. زمان این نمایش دینی و انقلابی 20 دقیقه است.

صادقی اعلام کرد: «فخر وطن» عنوان دومین نمایشی است که امروز آخرین اجرای خود را خواهد داشت. این نمایش انقلابی درباره شهید فخری زاده است. ماندانا عبقری کارگردانی و نویسندگی این تئاتر را بر عهده دارد. نمایش مورد نظر با چهار بازیگر روی صحنه می رود.

وی تصریح کرد: این نمایش نیز دو نوبت و در ساعت‌های 21 و 23 اجرا خواهد داشت. زمان این تئاتر نیز 20 دقیقه خواهد بود. هر دو نمایش رو به روی درب 12 نمایشگاه اجرا می‌شود. از فردا 17 فروردین نمایش‌های جدید اجرای خود را آغاز خواهند کرد.

مسئول نمایش و سرود هنرهای دینی تاکید کرد: «بابا قرآنی» عنوان دیگر کار هنری است که امشب اجرا خواهد شد. این برنامه نوعی نقالی است که در آن نمایش نیز اجرا می‌شود. این برنامه را شخصاً اجرا خواهم کرد. در این آیتم داستان‌های قرآنی روایت می‌شود.

صادقی در انتها درباره اجرای گروه سرود «نجوای انتظار» هم چنین توضیح داد: گروه برگزیده شهرستان ورامین به سرپرستی خانم تاجیک امشب چند اجرای با محوریت قرآن، اهل بیت و انقلاب خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha