«نقل مهربانی» و «طریق حکمت» روی صحنه خواهد رفت
کد خبر: 4131744
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
از فردا در نمایشگاه قرآن؛

«نقل مهربانی» و «طریق حکمت» روی صحنه خواهد رفت

نمایش‌های «نقل مهربانی» و «طریق حکمت» به کارگردانی مهدی قلعه و علی‌رضا دهقانی از فردا 17 فروردین به مدت پنج شب در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، از فردا 17 فروردین در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، دو نمایش جدید با نام‌های «نقل مهربانی» و «طریق حکمت» روی صحنه خواهد رفت. این دو نمایش در پنج شب و در دو نوبت اجرا می‌شود. موضوع کار اول که کارگردانی آن را مهدی قلعه بر عهده دارد، درباره چهار گناه کبیره است.

بنا به این گزارش؛ نمایش «طریق حکمت» را نیز علی رضا دهقانی بر عهده دارد. داستان این نمایش ترکیبی از گنجنامه و داستان‌های قرآنی است. این دو نمایش به ترتیب در دو نوبت و در ساعت‌های 20 و 22 اجرا خواهند داشت.

در نمایشگاه سی‌ام قرآن همچنین گروهای سرود اجرا خواهند داشت. این گروه هر کدام در پنج شب اجرای برنامه خواهند داشت. در این راستا از 17 الی 21 فروردین گروه‌های سرود «تسنیم»، «میعاد» و «ری نوا» اجرای برنامه خواهند داشت.

نمایش «بابا قرآنی» نیز همانند شب‌های گذشته با اجرای سعید صادقی اجرا می‌شوند. در این نمایش حکایت‌های درباره اهل بیت(ع) و قرآن روایت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha