پرچم حرم حضرت عباس(ع)؛ جایزه مسابقه قرآنی
کد خبر: 4131760
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

پرچم حرم حضرت عباس(ع)؛ جایزه مسابقه قرآنی

غرفه مجمع علمی قرآن وابسته به آستان عباسی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن، مسابقه‌ای قرآنی با جوایز نفیسی همچون پرچم حرم حضرت عباس(ع) در نظر گرفته است.

بازدیدکننده خوش شانس نمایشگاه قرآن چه کسی خواهد بود /// یا /// جایزه ویژه آستان مقدس عباسی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا، مجمع علمی قرآن وابسته به آستان مقدس عباسی(ع) در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن هر شب یک مسابقه با محوریت مفاهیم قرآنی اجرا می‌کند.

در این مسابقه سوالات به زبان عربی طراحی شده اما یک مترجم در محل غرفه حضور دارد تا بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان را برای حضور در این مسابقه راهنمایی کرده و پاسخ را برای او ترجمه کند.

در نهایت یک روز مانده به پایان کار نمایشگاه قرآن طی مراسمی یک نفر از بین تمامی شرکت کنندگان به قید قرعه انتخاب شده و صاحب پرچم گنبد نورانی حضرت عباس(ع) خواهد شد.

غرفه مجمع علمی قرآن وابسته به آستان عباسی علاوه بر این مسابقه آموزش قرائت قرآن را نیز در برنامه خود دارد و هر شب به شرکت‌کنندگان در این غرفه جوایزی از قبیل قطعات کوچکی از سنگ مرمر حرم حضرت عباس و نیز آب سرداب این آستان، اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha