بازدید رئیس سازمان اوقاف از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4131776
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

بازدید رئیس سازمان اوقاف از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پنجمین شب از برپایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از بخش‌های مختلف این رویداد و از جمله غرفه خبرگزاری قرآن بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان اوقاف از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآنبه گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه همراه با تعدادی از معاونین خود از بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن و از جمله غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن بازدید کرد.

وی در این بازدید به بیان نکات مختلفی در مورد فعالیت‌های قرآنی در کشور پرداخت. خاموشی با اشاره به اینکه احساس می‌شود قشر سالخورده بیشتر با قرآن مأنوس است، بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در بین جوانان و سنین نوجوانی تأکید کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین در این بازدید بر گسترش هرچه بیشتر قرآن و فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش نیز تأکید کرد.

رئیس سازمان اوقاف در این بازدید در جریان فعالیت‌های ایکنا در نمایشگاه قرآن قرار گرفت و در ادامه از بخش‌های دیگر نمایشگاه قرآن بازدید کرد.

یادآور می‌شود سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن روز 12 فروردین ماه آغاز به کار کرد و تا روز 26 این ماه در مصلی امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. زمان بازدید از این رویداد بزرگ بین‌المللی از ساعت 17 تا 24 است.

انتهای پیام
captcha