اجرای طرح ملی «آیات رویش» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4131968
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

اجرای طرح ملی «آیات رویش» در نمایشگاه قرآن

طرح ملی «آیات رویش» از سوی مؤسسه تربیتی خیرین انصارالقرآن در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسه تربیتی، آموزشی خیرین انصارالقرآن اقدام به اجرای طرح ملی «آیات رویش» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کرده است.

طی اجرای این طرح، خیران و علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام در طرح و ارائه میزان کمک ماهانه خود به نیازمندان، از کودکان و نوجوانان محروم در مناطق مختلف کشور برای حضور در دوره‌های مختلف قرآنی حمایت کنند.

همچنین، خیران می‌توانند با پرداخت روزانه سه هزار تومان در این طرح قرآنی شرکت کرده و از محرومان حمایت کنند. علاقه‌مندان می‌‎توانند از طریق ثبت نام حضوری در نمایشگاه، مراجعه به سایت ayaterooyesh.com، شماره‌گیری کد *780*6236# و یا ارسال عدد 2 به سامانه پیامکی 90002084 در این طرح شرکت کنند.

طی اجرای این طرح که به مدت چهار سال انجام خواهد شد، حلقه‌های رشد، جلسات انس با قرآن، کارگاه‌های مهارتی، بازی‌های تربیتی، عملیات اجتماعی و برنامه‌‎های جانبی برای کودکان محروم در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین، برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی، آموزش مجازی مربیان و ارتباط و آموزش خانواده نیز از دیگر برنامه‌های مد نظر در این طرح خواهد بود.

انس با قرآن کریم، تقویت روحیه انقلابی، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس، تقویت خردورزی و روحیه اندیشیدن، تقویت بنیه علمی و تقویت روحیه تعاون و کار اجتماعی از اهداف این طرح خواهد بود.

انتهای پیام
captcha