حافظون؛ ارائه‌دهنده خدمات ارشد و دکتری الهیات
کد خبر: 4132022
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

حافظون؛ ارائه‌دهنده خدمات ارشد و دکتری الهیات

مؤسسه حافظون با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارائه‌دهنده خدمات ارشد و دکتری الهیات با تخفیف به بازدیدکنندگان است.

حافظون؛ مجموعه‌ ارائه دهنده خدمات ارشد و دکتری الهیات

به گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه قرآنی حافظون با حضور در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی و بسته‌های کمک آموزشی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته الهیات را در گرایش‌‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، ادیان و عرفان و ادبیات عرب را با تخفیف ارائه می‌دهد.

این مؤسسه که از سال ۹۳ تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است با مشاوره رایگان، پشتیبانی تحصیلی، آزمون‌های هفتگی و آزمون‌های جامع به صورت حضوری و آنلاین به علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌کند‌. 

از دیگر فعالیت این مؤسسه برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی شامل دوره کامل تدریس لغت و گرامر همراه با تست‌های کنکور و دوره استعداد تحصیلی قابل استفاده برای تمامی رشته‌های دانشگاهی است.

همچنین پایگاه اینترنتی این موسسه به نشانی   https://haafezoon.ir/ است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۳۳۴۴۲۰۰۵ تماس بگیرند و یا به موسسه واقع در میدان قیام، بلوار قیام، کوچه، منفرد عادل، پلاک۲ مراجعه کنند. 

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ۲۶ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام
captcha