فعالیت ایکنا انگیزه‌ها را در جامعه هدف خود بالا می‌برد
کد خبر: 4132195
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

فعالیت ایکنا انگیزه‌ها را در جامعه هدف خود بالا می‌برد

رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با بیان اینکه خبرگزاری ایکنا، صدای قرآن در خوزستان است، گفت: فعالیت ایکنا مشوقی برای پژوهشگران قرآنی و علاقه‌مندان به قرآن است و تلاش‌های این خبرگزاری در مسیر اطلاع‌رسانی قرآنی، در جامعه هدف خود تأثیر خاص خود را دارد و می‌تواند انگیزه‌ها را بالا ببرد.

ناصر سودانیبه گزارش ایکنا از خوزستان، ناصر سودانی، رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز شب گذشته 18 فروردین با حضور در غرفه ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآن با اشاره به هفدهمین سالروز  تأسیس خبرگزاری قرآنی در استان خوزستان گفت: خبرگزاری ایکنا، صدای قرآن در خوزستان است و در تلاش‌ها و کوشش‌هایی که عمدتا در جامعه هدف خود از جمله جوانان و نوجوانان و قرآن دوستان داشته، موفقیت‌های قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ایکنا رساندن اخبار قرآنی به جامعه است که در این مسیر، سرعت، دقت و امانتداری را رعایت می‌کند و علاوه بر این مشوقی برای پژوهشگران قرآنی و علاقه‌مندان به قرآن است.

رئیبس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ادامه داد: اطلاع رسانی در ایکنا می‌تواند انگیزه‌ها را بالا ببرد. رساندن اخبار به جامعه هدف، قطعا تاثیر خاص خود را دارد. تأکید می‌کنم ایکنای خوزستان جزء شعبه‌های اول کشور است و این جای شکر و تقدیر دارد و ما هم وظیفه داریم که سپاسگزار فعالیت‌های شما باشیم.

این استاد دانشگاع با تأکید بر اینکه نیاز هست که قرآن از مهجوریت خارج شود، گفت: قطعا ایکنا در این راستا می‌تواند گام‌های بلندتری بردارد. هر چه ارتباط و هماهنگی با جامعه قرآنی در ابعاد مختلف چه آنها که از بر اساس آیات قرآن تولید محتوا می‌کنند و چه آنان که هنرمندانه قرآن را به صحنه می‌آورند و چه کسانی که در زمینه‌های قرائت، تفسیر، مفاهیم و ... فعالیت می‌کنند، قطعا فعالیت ایکنا مثمرتر خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha