تابلوی اعلام‌برنامه‌های قرآنی در مساجد نصب می‌شود + عکس
کد خبر: 4132282
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

تابلوی اعلام‌برنامه‌های قرآنی در مساجد نصب می‌شود + عکس

تابلوی مسجد، پایگاه قرآنی از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی شد.

رونمایی از تابلو مسجد پایگاه قرآن در نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، رئیس دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به استقبال مردم از غرفه این دارالقرآن در نمایشگاه قرآن گفت: در این غرفه برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان فعالیت‌های قرآنی تعریف شده است که هر شب شاهد اجرای برخی از آنها هستیم.

وی در ادامه به رونمایی از تابلو مسجد پایگاه قرآن در نمایشگاه قرآن اشاره و اظهار کرد: بعد از طرح مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر پایگاه قرآنی قرار دادن مساجد، اقداماتی از سوی بسیج صورت گرفت.

لیمویی تصریح کرد: در همین راستا شب گذشته 18 فروردین‌ماه در بخش مربوط به دارالقرآن بسیج از تابلوی مسجد، پایگاه قرآن رونمایی شد.

رئیس دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در این تابلو برنامه‌هایی که یک مسجد قرآنی می‌تواند در طول هفته داشته باشد نوشته می‌شود تا مخاطبان بیشتری از فعالیت‌های قرآنی مسجد مطلع شوند. اینگونه فعالیت‌های قرآنی مساجد به سهولت در دید مراجعه‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت، علاوه بر این اگر در یک مسجد هر بخش از فعالیت‌های قرآنی فعال نباشد، باعث ترغیب امام جماعت و هیئت امنا برای فعال کردن آن بخش‌ها خواهد شد.

رونمایی از تابلو مسجد پایگاه قرآن در نمایشگاه قرآن

انتهای پیام
captcha