بهره‌مندی از 200 عنوان تفسیر قرآنی با عضویت در کتابخانه مدرسه فقاهت
کد خبر: 4132421
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

بهره‌مندی از 200 عنوان تفسیر قرآنی با عضویت در کتابخانه مدرسه فقاهت

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از 200 عنوان از انواع تفسیرهای متنوع قرآنی می‌توانند با مراجعه به غرفه مدرسه فقاهت در بخش نوآوری و دانش بنیان قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن عضو این کتابخانه شوند.

غرفه «مدرسه فقاهت»به گزارش خبرنگار ایکنا، غرفه «مدرسه فقاهت» در بخش نوآوری و دانش بنیان قرآنی سی‌ام نمایشگاه بین‌المللی قرآن به ارائه خدماتی شامل ویکی فقه(دانشنامه حوزوی)، ارتباط شیعی (ارتباط مردم با عالمان)، کتابخانه مدرسه فقاهت و مدرسه فقاهت (ارتباط عالمان با عالمان) می‌پردازد.

علاقه‌مندان با عضویت در کتابخانه مدرسه فقاهت می‌توانند از کتابخانه رایگان برای مستند کردن مقاله‌ها، جستجو براساس نام کتاب و نویسنده، جستجوی پیشرفته و همچنین از امکان رایگان بیش از 200 عنوان از انواع تفسیرهای متنوع قرآن کریم در این کتابخانه بهره‌مند شوند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند با عضویت در ارتباط با عالمان به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی با حوزه‌های علمیه قم، مشهد، نجف و لبنان مرتبط شوند.

ویکی فقه نیز دانشنامه دیجیتالی و درگاهی برای مستندسازی مقاله ها و بیان نظریه های جدید و تبیین استدلال‌ها است. همچنین علاقه مندان با عضویت در مدرسه فقاهت می توانند از پخش زنده دروس حوزه نجف، قم، مشهد، لبنان و افغانستان (ارتباط با تلفن همراه) و آرشیو صوتی، تقریر روزانه درس، آرشیو متن برخوردار شوند.

یادآور می‌شود، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می خوانمت» تا26 فروردین از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام
captcha