برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در مناطق دوازده‌گانه مشهد
کد خبر: 4132548
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در مناطق دوازده‌گانه مشهد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی از برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در مناطق دوازده‌گانه مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضویحجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان دومین نمایشگاه قرآن و عترت مناطق دوازده‌گانه مشهد به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه ۱ مسجدالزهرا احمدآباد، منطقه ۲ بوستان حجاب، منطقه ۳ بوستان بهار، منطقه ۴ بوستان بهشت و ارم، منطقه ۵ شهیدآوینی ۵۷ بوستان گل‌آرا، منطقه ۶ بوستان اردیبهشت، منطقه ۷ بوستان سحر، منطقه ۸ بوستان کوهسنگی، منطقه ۹ میدان پژوهش، منطقه ۱۰ بوستان نیلوفر آبی، منطقه ۱۱ بوستان ملت و منطقه  ۱۲بوستان نیلوفر برای برپایی این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی تصریح کرد: برگزاری این دوره از نمایشگاه با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی، هنرهای اسلامی، عفاف و حجاب، مشاوره و روانشناسی، فروش محصولات فرهنگی و سایر موضوعات قرآنی است.

حسینی اظهار کرد: برای هر منطقه 30 غرفه و در مجموع 360 غرفه در مناطق دوازده‌گانه پیش‌بینی شده که هر تشکل قرآنی و مؤسسات حاضر در این دوره از نمایشگاه به ارائه موضوعات و محصولات خود در این غرفه‌ها خواهند پرداخت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی ضمن دعوت از تشکل‌های فرهنگی و قرآنی برای حضور در نمایشگاه، تصریح کرد: تاکنون 100 تشکل قرآنی برای حضور اعلام آمادگی کردند.

حسینی افزود: مؤسسات قرآنی، تشکل‌های فرهنگی و هنری که تمایل به حضور در نمایشگاه را دارند، درخواست خود را در پیام‌رسان ایتا به آدرس abaasaleh97@ یا به شماره 09157082404 پیامک کنند.

وی گفت: این نمایشگاه از 22 فروردین ماه آغاز و تا 31 فروردین ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از ساعت 19 تا 22 به مکان‌های برگزاری مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha