شهاب مرادی پای صحبت‌های دهه هشتادی‌‌ها نشست
کد خبر: 4132591
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
در نمایشگاه قرآن

شهاب مرادی پای صحبت‌های دهه هشتادی‌‌ها نشست

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهاب مرادی با حضور در سی‌امین‌ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه «دهه هشتادی‌‌ها» به گفت‌وگوی صمیمانه با نوجوانان پرداخت.

شهاب مرادی پای صحبت‌های دهه هشتادی‌‌ها نشستبه گزارش خبرنگار ایکنا، شامگاه گذشته 19 فروردین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهاب مرادی در سی‌امین‌ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه «دهه هشتادی‌‌ها» حضور یافت و با جوانان و نوجوان گفت‌وگوی صمیمانه کرد.

حجت‌الاسلام مرادی در این نشست با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: خبرها در گذشته در روزنامه‌ها منتشر می‌شد اما امروز رسانه‌ها گسترش پیدا کردند و خبرها از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به صورت فوری منتشر می‌شوند. باید بین پیام‌رسان و شبکه اجتماعی تفاوت قائل شد. امروز از شبکه‌های اجتماعی به عنوان خبررسان فوری استفاده می‌شود.

شهاب مرادی پای صحبت‌های دهه هشتادی‌‌ها نشست

وی اضافه کرد: جوانان زمان استفاده از فضای مجازی را باید مدیریت کنند تا از زمان خود بیشترین استفاده را کنند. این مدیریت باید در رابطه با همه چیز انجام شود و در همه بخش‌های زندگی این مدیریت وجود داشته باشد تا بتوان بهره برد.

حجت‌الاسلام مرادی در ادامه با نوجوانان حاضر در غرفه «دهه هشتادی‌‌ها» گفت‌وگو کرد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

شهاب مرادی پای صحبت‌های دهه هشتادی‌‌ها نشست

یادآور می‌شود، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» تا ۲۶ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha