برپایی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در ساری
کد خبر: 4132769
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

برپایی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در ساری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و عرضه محصولات فرهنگی استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار به مدت پنج روز از ۲۷ لغایت ۳۱ فروردین ماه در ساری برپا می شود.

ارسالی / برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در نشست خبری نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران در جمع اهالی رسانه اظهار کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار به مدت پنج روز از ۲۷ لغایت ۳۱ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی تحت عنوان رویکرد حمایت از خانواده در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جای برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در استان مازندران خالی بوده است، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۴ هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جوادی با اعلام اینکه تجلیل از فعالان و ناشران این حوزه هم در دستور کار است که در طول برگزاری نمایشگاه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برپایی همایش ناشران و تجلیل از فعالان این عرصه، برگزاری ۴ کارگاه تخصصی تولید محتوا، ویراستاری، طراحی و چاپ کتاب، رونمایی از تمثال شهید شاخص قرآنی سال، برپایی جشنواره قرآنی بهار در بهار، برگزاری مسابقه فرهنگی مصباح‌الهدی، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی، برپایی غرفه عفاف و حجاب و غرفه بازی‌های رایانه‌ای از دیگر برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده در مدت زمان برگزاری نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه غرفه ویژه کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری دایر خواهد شد، افزود: سه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در این ایام رونمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: بیش از ۲۶۰ ناشر در استان مازندران در حال فعالیت هستند، ۹۲۶ عنوان کتاب طی سال گذشته در استان چاپ شد.

جوادی در پایان با اشاره به همکاری مناسب خبرنگاران با اداره کل ارشاد در برنامه‌های مختلف، بیان کرد: انتظار داریم در این نمایشگاه بزرگ فرهنگی چندجانبه، حمایت‌های رسانه‌ای چندین برابر شود.

در پایان این نشست از پوستر نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران رونمایی شد.

رونمایی از پوستر نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران
رونمایی از پوستر نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران
انتهای پیام
captcha