بازدید رئیس و اعضای فراکسیون قرآن مجلس از نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4133129
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

بازدید رئیس و اعضای فراکسیون قرآن مجلس از نمایشگاه قرآن

رئیس و جمعی از اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از بخش‌های مختلف این رویداد بازدید کردند.

ارسالی نمایشگاه ///// بازدید رئیس و اعضای فراکسیون قرآن مجلس از نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا، در دهمین شب از برپایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم علاوه بر حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای این فراکسیون که بیش از 10 نفر بودند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم، عضو مجلس خبرگان رهبری و حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی هم حضور داشتند.
اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در حاشیه این دیدار همچنین جلسه‌ای با محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ تشکیل دادند که مشروح سخنان وزیر متعاقباً منتشر خواهد شد.
در این جلسه مباحث متنوعی در مورد حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های قرآنی و برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه تبلیغ، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی مطرح شد.
یادآور می‌شود سی‌امین نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن از روز دوازدهم فروردین‌ماه در محل مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و تا روز 26 این ماه پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha