برپایی محافل انس با قرآن در غرفه معاونت اجتماعی شهرداری
کد خبر: 4133590
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
در نمایشگاه قرآن انجام شد؛

برپایی محافل انس با قرآن در غرفه معاونت اجتماعی شهرداری

غرفه شهید آرمان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نسبت به برپایی محافل قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در طول برپایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اقدام کرده است.

برپایی محافل قرآنی در غرفه شهید آرمان معاونت اجتماعی شهرداری تهرانسیدحسن دهقان، مسئول غرفه شهید آرمان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های این غرفه در طول برپایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار کرد: این غرفه که بیشتر به برگزاری جشنواره قرآنی آرمان می‌پردازد، به همت شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران برپا شده و از ابتدای نمایشگاه به تبیین و تبلیغ جشنواره قرآنی آرمان می‌پردازد.

وی افزود: این جشنواره در سطح تهران و حتی به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. جشنواره قرآنی آرمان در سه رشته تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای تمامی گروه‌های سنی با محوریت سوره مبارکه حجرات برگزار می‌شود.

دهقان بیان کرد: همچنین، پویش کودکان زیر 10 سال نیز در مورد تلاوت و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برگزار می‌شود. شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با توجه به وجود دارالقرآن‌های مرکزی در مناطق 22 گانه تهران و خانه‌های قرآن و عترت سراهای محلات در 153 محله تهران هر شب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ارائه خدمات و فعالیت‌های قرآنی با حضور اساتید و میهمانان ویژه از جمله احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، حنانه خلفی، زینب شیری و ... می‌پردازد.

وی تصریح کرد: همچنین، بخش محافل قرآنی پس از افطار نیز در نظر گرفته شده است که با حضور کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برقرار می‌شود. در این بخش کودکان و نوجوانان به تلاوت سوره مبارکه حجرات پرداخته و هدیه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha