نام و یاد شهید آرمان علی‌وردی در سوره‌های سرخ نمایشگاه قرآن + فیلم
کد خبر: 4133622
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶

نام و یاد شهید آرمان علی‌وردی در سوره‌های سرخ نمایشگاه قرآن + فیلم

غرفه سوره‌های سرخ واقع در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان پدران شهیدان سیدفریدالدین معصومی و آرمان علی‌وردی بود و یاد و نام این دو شهید قرآنی گرامی داشته شد. پدر شهید علی‌وردی بر حضور همیشگی و هرساله این شهید در نمایشگاه قرآن اشاره داشت.

نام و یاد شهید آرمان علی‌وردی در سوره‌های سرخ نمایشگاه قرآن + فیلمبه گزارش خبرنگار ایکنا، شب گذشته 23 فروردین‌ماه به دعوت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، پدران شهیدان سیدفریدالدین معصومی، شهید حادثه تروریستی شاه‌چراغ و آرمان علی‌وردی، شهید اغتشاشات اواسط سال 1401 در شهرک اکباتان، در غرفه‌های سوره‌های سرخ واقع در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافتند.

پدر شهید معصومی‌ از فرزندش گفت که چگونه زندگی همراه با رفاهی که از سوی برخی کشورها به او پیشنهاد شده بود، برای خدمت به مردمش رها کرد و به وطن بازگشت و تمام تلاش خود را معطوف داشت تا به توسعه کشور کمک کند. این پدر شهید داغ فقدان فرزند را برای پدر و مادر بسیار سخت دانست، به ویژه فرزندی که به والدینش بسیار احترام می‌گذاشت، اخلاق حسنه‌ای داشت و در کنار حفظ کل قرآن، با صوت زیبایی آیات را تلاوت می‌کرد و حتی معلم قرآن بود. او همچنین از فرزند خردسالِ شهید معصومی گفت که همچنان چشم به راه برگشت پدر هست.

پدر شهید آرمان علی‌وردی نیز فرزند 21 ساله‌اش را فردی متدین برشمرد که با عشق و علاقه، در کنار گذراندن رشته دانشگاهی، تحصیل در حوزه علمیه مرحوم آیت الله مجتهدی را با وجود بعد مسافت انتخاب کرده بود. آرمان از چهارسالگی در جلسات قرآن شرکت می‌کرد و علاقه زیادی به قرائت قرآن کریم داشت. او چنین گفت که بسیاری حسرت آرمان را دارند که بدون اینکه لب به توهین و ناسزا بگشاید، زیر شکنجه‌ها، مظلومانه شربت شهادت را نوشید.

همچنین با حضور رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین لیمویی، رئیس دارالقرآن بسیج و محمدرضا قاسم‌تبار، فعال قرآنی، مهدی حاجی، مجری صدا و سیما و جمعی از اعضای گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول الله(ص)، با اعطای هدایایی از این دو پدر بزرگوار تجلیل و قدردانی شد.

در پایان این مراسم جدیدترین آثار گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) با حضور تعدادی از اعضای آن برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن اجرا شد.

صدیقه صادقین
انتهای پیام
captcha