مؤسسه‌ای با یک میلیون قرآن‌آموز
کد خبر: 4134110
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

مؤسسه‌ای با یک میلیون قرآن‌آموز

مدیرعامل مؤسسه قرآنی جامعةالزهرا(س) با اشاره به اینکه در حال حاضر مؤسسه ایشان حدود یک میلیون قرآن‌آموز دارد، گفت: در صورت حمایت و داشتن مکان، می‌توانیم این تعداد را دو برابر کنیم.

فریبا میرزایی

فریبا میرزایی حیدری، مدیرعامل مؤسسه قرآنی جامعةالزهرا(س) و نائب الرئیس اتحادیه استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: تمام کلاس‌های آموزشی از قبیل حفظ و دوره‌های تربیت مربی، محافل انس با قرآن و... را داریم که با استقبال خوب مخاطبان مواجه است.

وی با اشاره به مشکل مؤسسه بیان کرد: امیدوارم که مسئولان نیز کمک کنند تا بتوانیم مشکل مکان را حل کنیم. بنده در سرای محله منطقه مینی‌سیتی هستم ولی خیلی محدودیت برایم قرار می‌دهند. سختگیری زیاد است و اجازه همه کلاس‌ها را نمی‌دهند و اختیاراتمان خیلی محدود است. برای کودکان نمی‌توانیم برگزار کنیم. هیچ مسجدی با ما همکاری نمی‌کند و مکان نمی‌دهند. با مقام‌های مسئول متعددی نیز صحبت داشته‌ام ولی مشکل مکان ما حل نشده است.

میرزایی ادامه داد: نمایشگاه قرآن امسال خیلی عالی و خوب و جوان‌پسند بود و اقشار مختلف مردم آمدند، استقبال خوب بود و ثبت نام زیادی داشتیم و همه کلاس‌هایمان به واسطه نمایشگاه به حد نصاب رسیدند. ولی متأسفانه هیچ پشتیبانی از مؤسسات قرآنی نشد. نزدیک یک میلیون قرآن‌آموز هم حضوری و مجازی دارم و اگر مکان ثابتی داشته باشم می‌توانم این تعداد را به دو میلیون برسانم. در حال حاضر برای ساعت کلاس‌ها محدویت داریم. مؤسسه قرآنی ما زیر نظر مهد قرآن کشور تشکیل شد و مجوزمان را هم از دارالقرآن الکریم و سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده‌ایم.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به منظور بهر‌ه‌مندی از کلاس‌های این مؤسسه و ثبت نام می‌توانند با شماره 09351594776 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha