آموزش تخصصی امر به معروف در مؤسسه موعود
کد خبر: 4134114
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵

آموزش تخصصی امر به معروف در مؤسسه موعود

مدیر عامل مؤسسه موعود از فعالیت ویژه این مؤسسه در حوزه آموزش امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: تاکنون سه میلیون نفر ساعت آموزش در این حوزه داشته‌ایم.

سیدحسین ناظرسیدحسین ناظر، مدیر عامل مؤسسه موعود در گفت‌وگو با ایکنا، در معرفی مؤسسه مذکور بیان کرد: این مؤسسه، مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر است که دارای سه زیر مجموعه مؤسسه قرآنی زندگی زیبای مهدوی، نهضت جهانی تقام الفرائض و همچنین اندیشکده ملی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: تاکنون این مجموعه بیش از سه هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی تولید کرده که در شبکه‌های سراسری و همچنین شبکه‌های استانی صدا و سیما پخش شده است.

ناظر عنوان کرد: سه میلیون نفر ساعت آموزش امر به معروف و نهی از منکر را در حوزه استان‌ها، ملی و در 24 کشور خارجی داشتیم. از جمله کارهای انجام شده برگزاری ده‌ها همایش بین‌المللی، استانی و ملی است و اخیراً اولین اجلاسیه بین‌المللی فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر را داشتیم که با حضور فراگیران ما در 24 کشور در شهر قم برگزار شد.

وی بیان کرد: این مجموعه تاکنون 52 اثر مکتوب و صوتی و تصویری را در حوزه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر آماده کرده و برای سنین مختلف از کودک و نوجوان گرفته تا دانشجو و حوزوی و اقشار مختلف جامعه تألیفات و آثاری داشته است. امشب نیز پنجاه و سومین اثر مکتوبمان رونمایی شد که در ارتباط با داستان اصحاب سبت است و مربوط به کسانی است که امر به معروف و نهی از منکر نکردند و خداوند آن‌ها را به عقوبت دچار کرد.

مدیر عامل مؤسسه موعود اظهار کرد: در این نمایشگاه هر شب جلسات گفت‌وگو و آموزش امر به معروف و نهی از منکر را هم به صورت حضوری و وبینار داریم و چیزی حدود دو هزار نفر به صورت مجازی از این آموزش‌ها اطلاع پیدا می‌کنند. همچنین محصولات، پنجاه و دو عنوان کتاب و آثار چند رسانه‌ای را برای قشرهای مختلف به فروش می‌رسانیم‌ و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم.

وی اظهار کرد: دفتر اصلی مؤسسه ما در تهران است اما در همه استان‌ها شعبه داریم. مجوز هر دو مؤسسه موعود و زندگی زیبای مهدوی نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است.

انتهای پیام
captcha