رونمایی از نخستین پلتفرم مبتنی بر مشاوره‌های قرآن‌بنیان
کد خبر: 4134118
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

رونمایی از نخستین پلتفرم مبتنی بر مشاوره‌های قرآن‌بنیان

پلتفرم ارم مشاور که مبتنی بر مشاوره‌های قرآن بنیان است در آخرین شب از برپایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور استادان حوزه و دانشگاه رونمایی شد.

رونمایی از نخستین پلتفرم مشاوره مبتنی بر مشاوره‌های قرآن بنیان

به گزارش خبرنگار ایکنا، پلتفرم ارم مشاور که به همت مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تهیه شده است در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد. این پلتفرم نخستین پلتفرم مشاوره است که در زمینه مشاوره‌های قرآن‌بنیان و عمومی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هادی حسین‌خانی، مدیر مرکز تخصصی امام خمینی(ره) در حاشیه رونمایی از این پلتفرم گفت: امتیازهایی که این نوع مشاوره دارد، این است که بتوانیم نظام مسائل را از طریق این سامانه به دست آورده و بر اساس مناطق مختلفی که این آمار به دست می‌آید شناسایی کنیم.

حسین‌خانی افزود: اصل بسیار مهم در مشاوره حفظ اسرار است و باید در مشاوره‌هایی که به‌صورت مجازی صورت می‌گیرد نیز این مهم مورد توجه قرار گیرد.

محمدحسین چاوشیان، مدیر مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم نیز در حاشیه این رونمایی گفت: این سکو در راستای ارتقای فرهنگ مشاوره اصولی، نظام‌مند و با بهره‌گیری از برترین استادان حوزوی و دانشگاهی و ارائه خدمات تخصصی در حیطه‌های مختلف مشاوره‌ای راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این پلتفرم یا سکو ارائه خدمات تخصصی مشاوره از سوی برترین استادان حوزه‌های روان‌شناسی، مشاوره و علوم تربیتی در ساحت‌های مشاوره فردی و گروهی، مشاوره تربیتی، مشاوره نوجوان، مشاوره تحصیلی، مشاوره استعدادیابی، مشاوره شغلی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره زوجین، مشاوره فرزندآوری، مشاوره حقوقی خانواده، همسان‌گزینی و روان‌سنجی صورت می‌گیرد.

چاوشیان همچنین تصریح کرد: این پلتفرم قابلیت ارائه خدمات مشاوره‌ای در سه حالت تصویری، صوتی و نوشتاری با حفظ رعایت حریم شخصی و خصوصی افراد را دارد.

بر اساس این گزارش فاطمه‌سادات رازقی، معاون بخش مشاوره قرآن‌بنیان نمایشگاه بین‌المللی قرآن نیز در این مراسم گفت: این پلتفرم با بهره‌گیری از دانش مهندسان داخلی طراحی شده و تمامی استاندارهای لازم برای یک مشاوره برخط و استاندارد را دارد و پیش‌بینی می‌شود بتواند خلأ و کمبود مشاوره‌های دینی و قرآن‌بنیان را در کشور تکمیل کند.

رازقی تأکید کرد: این پلتفرم اولین نرم‌افزار جامعی است که از سوی مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی به نشانی ERAMMOSHAVER.IR منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha